Wie maakt ZO?

Wij zijn ZO. Ruim 320 doeners, durfdenkers en aanpakkers, het bestuur en de ondersteuning maken samen Bedrijvenvereniging Zuidoost. Wie zijn deze leden? Dat vind je hier. Wie zit er in het bestuur, en wat zijn de taken van het bestuur?

Bestuur

Het bestuur bestaat momenteel uit zeven personen, afkomstig van diverse deelgebieden van Zuidoost en uit verschillende branches. Tezamen hebben zij de dagelijkse leiding over de vereniging. Het bestuur wordt ondersteund in de dagelijkse uitvoering door de verenigingsmanager, het hoofd communicatie en het secretariaat. Hemmo de Groot is de contactpersoon bij de gemeente Groningen voor ZO. De besluitvorming ligt deels bij het bestuur, en deels bij de leden via de Algemene Ledenvergadering (ALV). Het bestuur vergadert een keer per maand, en de ALV vindt een keer per jaar plaats.

• Helmer Zweep
  • Hunze-Trans
  • Tel: 050-3185760
  • Portefeuille: Openbaar Gebied
  • Tom Nicolai (secretaris)
  • Yspeert Advocaten
  • Tel: 050-3166833
  • Portefeuille: Onderwijs en Arbeidsmarkt
  • Harry Bouma
  • Noorderpoort
  • Tel: 050-5977400
  • Portefeuille: Duurzaamheid en Mobiliteit, Onderwijs en Arbeidsmarkt
  • Rick Meijer (penningmeester)
  • Fabory
  • Tel: 050-3684848
  • Portefeuille: Communicatie en Ledenzaken

Vragen of een goed idee?

Heb je vragen of suggesties voor het bestuur? Schiet bestuursleden gerust aan tijdens een van onze bijeenkomsten. Je kunt ook direct contact met hen opnemen, of met het secretariaat.

Portefeuilles

Het bestuur heeft onderling de taken verdeeld in vier portefeuilles: Openbaar gebied, Onderwijs en Arbeidsmarkt, Duurzaamheid en Mobiliteit en tot slot, Communicatie en Ledenzaken. Lees hier meer over deze portefeuilles en het laatste nieuws.

Ondersteuning

De bestuursleden worden ondersteund in hun taken door verenigingsmanager Nico Borgman, hoofd communicatie en ledenzaken Georgette Matthijssen en het secretariaat, beheerd door Marlies Schipperheijn.

Vragen of tips over de collectieve deals van ZO, Fondsprojecten of het parkmanagement? Neem dan contact op met Nico.

Vragen of tips over de communicatie, ledenzaken of de eventprogrammering van ZO? Georgette staat je graag te woord.

Hulp nodig bij je vermelding op de website van ZO, bij praktische zaken over de events of heb je algemene vragen? Marlies Schipperheijn helpt je graag.