Workshop ‘Kijken in de ziel van…de klant’ op 3 september

Workshop ‘Kijken in de ziel van…de klant’ op 3 september

23-08-2019

Wil je als ondernemer succesvol zijn en groeien, dan is het handig als je trouwe klanten hebt. Trouwe klanten zijn minder prijsgevoelig en zijn begripvoller als er eens iets verkeerd gaat. Bovendien denken ze graag met je mee om je nog succesvoller te maken. Maar hoe krijg je nou een groeiende schare trouwe klanten?  Dat is het onderwerp van een gratis workshop voor ondernemers uit Groningen, georganiseerd door de Groninger Ondernemers Academy op dinsdag 3 september.

Praktische tips

In deze workshop nemen de organisatoren een kijkje in de ziel van de klant en krijg je praktische tips en handvaten om van je klant een trouwe klant te maken. Hoe? Door meer te doen dan ze verwachten. Voor de meeste ondernemers is meer doen dan een klant verwacht geen gewoonte. Dat patroon kun je eenvoudig doorbreken. En met de heldere inzichten en praktische tips die je krijgt, kun je meteen aan de slag.

Klaar Zegers en Henriëtte Veenstra van Onderneem 't hebben al honderden ondernemers naar groei gebracht. Vanuit al die ervaring hebben zij een eigen praktische aanpak ontwikkeld die ondernemers bewust maakt van wat zij kunnen doen om betekenisvol en aantrekkelijk te worden. Bedrijvenvereniging WEST ondersteunt deze aanpak van harte en wil ondernemers die met hun zaak voor een uitdaging staan extra ondersteunen via Onderneem 't door een coachingtraject aan te bieden.

AANMELDEN EN MEER INFO:

 WWW.GRONINGERONDERNEMERSACADEMY.NL

Schrijf je in voor de nieuwsbrief