Welkom nieuw lid Netwerk Noord

27-02-2021

Al jaren zitten we met ons webhosting bedrijf WebFactor aan het Kattegat. Naar volle tevredenheid mag ik wel zeggen. Fijn dat er een actieve ondernemers vereniging is die de belangen van de Eemspoort ondernemers behartigd. Hopelijk kunnen we elkaar binnenkort ook weer eens ontmoeten. Mooi om te horen wat de ondernemers om je heen allemaal doen. En voor iedereen belangrijk, samen zorgen voor een goed, veilig en plezierig ondernemers klimaat op Eemspoort.

Naast ons webhostingbedrijf ben ik actief bij Netwerk Noord. We organiseerden voor Corona onder andere bedrijfsbezoeken. Zo waren we op Eemspoort onder andere te gast bij Office Centre, Milieudienst Groningen en Donkergroen. Prachtig om te organiseren, leerzaam en interessant om eens bij een andere organisatie achter de schermen te mogen kijken. Nu organiseren we tweewekelijks een digitale netwerkbijeenkomst. Het kon natuurlijk niet anders, maar inmiddels zien we er ook de voordelen van in. Geen reistijd en heel effectief. Soms minder gezellig dan fysiek, zeker niet altijd! Van harte welkom om eens of vaker aan te haken!