Welkom nieuw lid Insurance Managers

27-02-2021

Fijn dat we als onderneming zijn aangesloten bij Bedrijvenvereniging ZO en ‘zo’ elkaar kunnen helpen en versterken. Onder de noemer van, een goede buur is soms handiger dan een verre vriend””, stellen wij ons graag u voor.

Uw “buurman” ?
Wij zijn een assurantiemakelaar- en onafhankelijk intermediair, ons klanten segment zijn MKB en grootzakelijk relaties. Ons werk bestaat uit het analyseren, adviseren en verzekeren van die risico’s die de continuïteit van ondernemingen in gevaar kunnen brengen.
Als assurantiemakelaar hebben wij toegang tot de gehele Nederlandse verzekeringsindustrie maar ook daarbuiten. Door ons uitgebreide netwerk met verzekeraars en daarnaast degelijke kennis van risico’s en mogelijke verzekeringsoplossingen zijn wij in staat om onze klanten te ondersteuning, te adviseren en te bemiddelen in het vinden van de juiste verzekeringsoplossing(en). Vanzelfsprekend werken wij altijd samen met partijen die minimaal aan de Nederlandse solvabiliteitseisen voldoen.

Wat kunnen we voor u betekenen ?
Zoals u mogelijk zelf ook heeft gemerkt verhardt de zakelijk verzekeringsmarkt, de premies stijgen in rap tempo en de acceptatiebereidheid van verzekeraars is veranderd. Wellicht dat u zelf ervaren heeft hoe moeilijk brandverzekeraars kunnen doen wanneer u zonnepanelen op uw bedrijfspand wil plaatsen. Verzekeren van risico’s is tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid.

Voor een onderneming is het essentieel om, zeker in deze lastige en verharde verzekeringsmarkt, een partner in de armen te nemen die u daarin meeneemt en samen met u op zoek gaat naar passende verzekeringsoplossingen.

Uw zorgen zijn onze uitdaging. Met onze kennis van de markt en haar ontwikkelingen denken wij graag met u mee. Neem vooral contact met uw buurman op!

Wilt u meer over ons weten?
Op onze website www.insurancemanagers.nl kunt u meer over ons en onze dienstverlening vinden.

Hartelijke groet en hopelijk tot snel!
Insurance Managers B.V.