Training winkeldiefstalpreventie op 8 oktober

14-08-2018

In de week van 8 t/m 14 oktober 2018 vindt de Week van de Veiligheid plaats. Tijdens deze week zal er op verschillende manieren door de gemeente, bedrijvenverenigingen en Servicepunt Detailhandel aandacht gegeven worden aan het onderwerp veiligheid.

Training 8 oktober

Op maandagavond 8 oktober staat er een training "Winkeldiefstalpreventie” gepland. De training "Winkeldiefstalpreventie” zal ook dit jaar op vernieuwende wijze weer leiden tot nieuwe inzichten. Deskundige trainers van de organisatie “Andriessen Criminaliteitspreventie” gaan op verrassende wijze te werk en tonen u beelden, gemaakt met een verborgen camera, die tijdens de training worden gebruikt om te laten zien waar verbeterpunten liggen op het gebied van winkeldiefstalpreventie. Daarnaast worden er verschillende praktijksimulaties uitgevoerd, met ruimte voor eigen inbreng.

Kortom, het belooft een interactieve training te worden, waarbij de ervaringsdeskundigen alle facetten van winkeldiefstal voorbij laten komen.

De training is geschikt voor ondernemers, filiaalmanagers en medewerkers actief in de detailhandel. Aan de hand van allerlei voorbeelden worden diverse thema's besproken, situaties nagebootst en er is uiteraard ruimte voor eigen inbreng.

Aanmelden

Je kunt je aanmelden via de organisatie, het Servicepunt Detailhandel. Klik hier voor aanmelding.

Locatie

Locatie van de training is MartiniPlaza, Groningen. Tijdstip: 18.15 uur-21.00 uur inclusief eenvoudige maaltijd.