Nieuw lid Willem Kruseman van Bind stelt zich graag voor

10-01-2023

Wat is je naam en bedrijfsnaam?
Ik ben Willem Kruseman en werk bij Bind www.binddd.nl

Wat is je functie?
Ik ben werkzaam als Senior Adviseur Duurzaamheid

Wat doen jullie?
We zijn een advies- en ingenieursbureau. Onze werkvelden zijn Civiele techniek, Gebiedsontwikkeling en Duurzaamheid. Ons doel is het creëren van een fijne, veilige en duurzame leefomgeving. We doen dit voor onze opdrachtgevers: gemeentelijke, provinciale en landelijke overheid, mkb, aannemers en projectontwikkelaars.

Wij bieden ondersteuning in de vorm van onderzoek, strategisch advies, ontwikkeling en begeleiding tijdens realisatie. Wat doen wij?

Onze brede ervaring uit de praktijk en onze nuchtere kijk is onze kracht. Hierdoor hebben onze professionals de capaciteit om verbindingen te leggen tussen verschillende stakeholders. Zo komen we snel tot de kern, zodat we uiterst effectief kunnen samenwerken. Hierdoor komen we tot de  beste (technische) oplossing voor mens, omgeving en ingenieur.

Waarom ben je lid geworden?
Vanuit ons kantoor in het My Office gebouw zien we veel bedrijven om ons heen, echter is het bedrijventerrein vele malen groter en ontmoeten wij deze bedrijven ook graag. We zijn benieuwd naar de leden en wat wij als Bind kunnen betekenen.

Wat verwacht je van ons?
Een mogelijkheid om bedrijven te leren kennen en op de hoogte te blijven van alles wat er speelt in de omgeving.