Kieler Bocht langer dicht t/m 14 juli

09-07-2020

De werkzaamheden aan de Kieler Bocht lopen uit vanwege slechte weersomstandigheden. In plaats van vrijdag 10 juli zal het project nu op uiterlijk dinsdag 14 juli worden afgerond. Lees hier de infobrief van Aanpak Ring Zuid over deze vertraging.

Brief Aanpak Ring Zuid

Geachte heer, mevrouw,

Op 29 juni heeft u van ons een brief ontvangen over de planning van de werkzaamheden aan de Kieler Bocht ter hoogte van nummers 9 en 11. Hierin staat dat de Kieler Bocht is afgesloten van woensdag 8 juli om 07.00 uur tot vrijdag 10 juli om 17.00 uur. Vanwege de slechte weersomstandigheden blijft de Kieler Bocht langer dicht. In deze brief informeren wij u over de aangepaste planning.

Asfalteren

De afgelopen dagen hebben we een deel van het oude asfalt verwijderd op de Kieler Bocht. Vanwege de slechte weersomstandigheden is het niet mogelijk om het nieuwe asfalt aan te brengen op de Kieler Bocht en de nieuwe oprit. Afhankelijk van de weersomstandigheden gaan we maandag 13 juli of dinsdag 14 juli asfalteren. De Kieler Bocht is uiterlijk dinsdagmiddag 14 juli weer open voor al het verkeer. Bedrijven aan de Kieler Bocht blijven bereikbaar en het verkeer wordt ter plaatse omgeleid met gele bebording en onder begeleiding van een verkeersregelaar.

Vragen en klachten

Met vragen of klachten kunt u terecht bij het Loket Verkeer en Werkzaamheden, (050) 367 89 89 of loketverkeer.werkzaamheden@groningen.nl of via de website www.aanpakringzuid.nl. Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief Oost of blijf op dblijf op de hoogte via onze
SMS-service. Meer informatie en aanmelden: www.aanpakringzuid.nl/aanmelden

Met vriendelijke groet,

Bert Kramer,
Omgevingsmanager Combinatie Herepoort

Er zijn nog geen activiteiten gepland.