Groninger Ondernemers Academy

04-04-2019

Vanaf dit jaar gaat de Groninger Retail Academy verder onder de naam Groninger Ondernemers Academy. Met nog meer inspirerende bijeenkomsten, masterclasses en praktische trainingen. Voor ondernemers, leidinggevenden en medewerkers werkzaam in de branches Detailhandel, Horeca, Vrijetijd en overig (MKB). Kosteloos, laagdrempelig en praktisch. Maak er als lid van ZO gebruik van!

Aanmelden

De bijeenkomsten van de Groninger Ondernemers Academy zijn kosteloos bij te wonen door ondernemers, filiaalleiders en medewerkers actief in de branches Detailhandel, Horeca en Leisure. Aanmelden vooraf is noodzakelijk om teleurstellingen achteraf te voorkomen.

Organisatie

In 2016 is de Groninger Retail Academy opgericht. Een platform van waaruit jaarlijks verschillende bijeenkomsten en trainingen werden aangeboden voor medewerkers en leidinggevenden in de detailhandel. De vier bedrijvenverenigingen (VBNO, WEST, GCC en ZO), onder leiding van de Groningen City Club en Bedrijvenvereniging WEST en de gemeente Groningen maakten daarmee kosteloos kennis beschikbaar voor deze branche.

Met een steeds verdergaande samenwerking tussen verschillende stakeholders in en buiten de stad Groningen werden ook andere branches toegevoegd. De naam Retail Academy werd in 2019 dan ook vervangen door de Groninger Ondernemers Academy.

Vanaf 2019 worden er nog steeds verschillende bijeenkomsten aangeboden, die volledig kosteloos zijn bij te wonen door ondernemers, filiaalmanagers en medewerkers actief in de branches Retail, Horeca, Leisure en MKB. De opzet van elk van de bijeenkomsten kan verschillen en is sterk afhankelijk van het onderwerp en de sprekers die onderdeel uitmaken van het programma.

De gezamenlijke organisaties die de Groninger Ondernemers Academy mogelijk maken wensen iedereen veel inspiratie en kennis toe!