Dennis Koorneef stelt zich voor

08-06-2022

Wat is je naam en bedrijfsnaam?
Ik ben Dennis Koorneef van Kei Creations/Kei Studio

Wat is je functie?
Ik ben de eigenaar en oprichter

Wat doen jullie?
Wij zijn een software bedrijf dat is begonnen met webshops, voorraadbeheer en kassa’s leveren voor winkels die consumentenvuurwerk verkopen. Dit doen wij momenteel voor ongeveer 650 winkels. Dit is ongeveer de helft van de vuurwerkwinkels in Nederland. Hiermee zijn wij de grootste, maar ook vrijwel de enige onafhankelijke leverancier op dit gebied.

Daarnaast maken wij ook maatwerk software voor klanten, dit kan varieren van een simpele website tot een compleet beheersysteem om een bedrijfsproces te automatiseren.

Wij zijn januari dit jaar begonnen met Kei Studio, hiermee leveren wij op een laagdrempelige basis videodiensten. Denk hierbij aan simpele aankondigingsvideo’s voor social media of een aanbieding of iets dergelijks. Kortom snelle content voor een zacht prijsje, maar wel professioneel aangepakt!

Vanuit Kei Studio doen wij bijvoorbeeld ook de podcast “Ondernemer van de Week” samen met Bert Haan van Prima Reclame. We hebben ook liveregistraties gedaan van een aantal evenementen zoals koningsdag op de vismarkt.

Waarom ben je lid geworden?
Ons bedrijf is inmiddels 4 jaar gevestigd tussen alle mooie bedrijven, maar ik heb geen idee wat ze allemaal doen. Ik wil graag kennismaken met mijn buren en verhalen uit kunnen wisselen.

Wat verwacht je van ons?
Deel te mogen nemen aan een aantal leuke inspirerende bijeenkomsten om zo mijzelf te kunnen verbeteren.