De 33e MARUG Conference op 26 april 2022 te MartiniPlaza

De 33e MARUG Conference op 26 april 2022 te MartiniPlaza

20-03-2022

Er wordt dus meer content geproduceerd, terwijl consumenten minder aandacht hebben. Dit
zorgt ervoor dat marketeers voor de grootste uitdaging staan op dit moment: hoe val je nog
op en krijg je de aandacht van je doelgroep in een wereld waarin we omkomen in content?
Mensgerichte marketing is nu belangrijker dan ooit tevoren. De focus moet liggen op het
creëren van een menselijke connectie. Aandacht krijgen door aandacht te geven; dat is de
basis van mensgerichte marketing.

Op 26 april 2022 zult u alles te weten komen over de kracht van menselijke connectie
tijdens de 33e MARUG Marketing Conference: ‘The Power of Human Connection: Get
Attention, by Giving attention’

De MARUG Marketing Conference is het grootste professionele studenten marketingcongres
van Nederland en wordt jaarlijks door vele ervaren marketeers bezocht.
Gedurende de dag zult u 4 lezingen krijgen, de eerste lezing zal worden gegeven door Jelle
Bouma, verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij zal het thema van de dag inleiden
en verder ingaan op zijn bevinden waaruit blijkt dat het vooral mensen zijn die het echte
verschil maken in de marketing.

De tweede spreker is co-founder van het bedrijf achter het razend populaire drankje STËLZ,
Glenn Cornelisse. Glenn zal ons meenemen in het eerste subthema ‘Get Noticed’. Hij zal
vertellen hoe STËLZ binnen mum van tijd een groot aandeel van de markt heeft veroverd in
een tijd waarin we overspoelt worden door content.
De derde spreker van de dag is Laura Staal van L’Oréal. Zij zal ons meer vertellen over het
tweede subthema ‘Act Human’ en ingaan op hoe belangrijk het tegenwoordig is om een
menselijke connectie aan te gaan met de klant.
De dag zal worden afgesloten met een keynote over het derde subthema ‘Know your
Purpose’. Bart van Kuijk, werkzaam als directeur communicatie & fondsenwerving bij de
mensenrechten organisatie Amnesty International, zal u meer vertellen over het belang van
een goede doelstelling binnen een bedrijf om een oprechte relatie aan te gaan met de klant.

De dag biedt ook de gelegenheid om uw sociale en professionele netwerk uit te breiden door
middel van een interessante workshop voor bedrijfsdeelnemers. Dit is een interactieve sessie waarbij een partner een interessante case presenteert om u meer kennis op te laten doen over een specifiek marketing onderwerp, met betrekking op het thema. De dag zal worden geleid door Özcan Akyol, een Nederlandse schrijver, columnist en televisiepresentator. Naast zijn literaire werk is of was hij columnist voor een combinatie van het Algemeen Dagblad en zeven regionale dagbladen, VARAgids, Nieuwe Revu en Helden. Het congres zal worden afgesloten met een netwerkborrel.

Programma
9:30-10:15 Ontvangst
10:15-11:40 Opening en lezingen
11:40-12:00 Pauze
12:00-13:00 Lezing
13:00-13:50 Lunch
13:50-15:50 Workshops
15:50-16:10 Pauze
16:10-17:00 Lezing en slotbeschouwing
17:00-18:00 Netwerkborrel

Korting en inschrijven
Leden van Bedrijvenvereniging ZO kunnen voor slechts €119,- excl. (in plaats van €199,-
excl.) deelnemen aan de MARUG Marketing Conference. Schrijf u nu in via de website met
de code ‘ZO’ om te profiteren van deze korting. Voor het complete programma en verdere
informatie, bezoek onze website en volg ons op LinkedIn!

Wij hopen u te mogen verwelkomen op de 33e MARUG Marketing Conference op 26
april 2022 te MartiniPlaza!

Namens het MARUG Conference Bestuur,
Sophie van Huizen
Hoofd Dagorganisatie
do@marugconference.nl

Schrijf je in voor de nieuwsbrief