Bodemonderzoeken Bergenweg nacht 7-8 juli

07-07-2020

Update #ZuidoostBereikbaar: Combinatie Herepoort voert in de nacht van 7 op 8 juli bodemonderzoeken uit langs de zuidelijke ringweg ter hoogte van de Bergenweg op Zuidoost. Lees meer in de informatiebrief die Aanpak Ring Zuid hierover verzond aan omwonenden.

Informatiebrief

Geachte heer, mevrouw,

Combinatie Herepoort voert in één nacht bodemonderzoeken uit langs de zuidelijke ringweg ter hoogte van de Bergenweg. Dit doen we in de nacht van dinsdag 7 juli op woensdag 8 juli. We voeren deze werkzaamheden uit tussen 22.00 uur en 06.00 uur.

Hinder

Voor de bodemonderzoeken is het nodig om de oprit van de Bergenweg naar de zuidelijke ringweg af te sluiten (thv de Skivijver/Century). De oprit is dicht van dinsdag 7 juli om 22.00 uur tot woensdag 8 juli om 06.00 uur. Verkeer wordt omgeleid en kan bij de volgende oprit de zuidelijke ringweg oprijden (Kieler Bocht).

Meer informatie

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief Oost of blijf op de hoogte via onze SMS-service. Meer informatie en aanmelden: www.aanpakringzuid.nl/aanmelden. Met vragen of klachten kunt u terecht bij het Loket Verkeer en Werkzaamheden, (050) 367 89 89 of loketverkeer.werkzaamheden@groningen.nl of via de website www.aanpakringzuid.nl.

Met vriendelijke groet,

Bert Kramer,