Bezoek ZO op de Promotiedagen!

12-10-2018

ZO neemt weer deel aan de Promotiedagen met een ledenstand! Dus kom langs op 6 en 7 november 2018 in MartiniPlaza en bezoek ons en onze 19 deelnemende leden bij stand 6043!

Deelnemende leden

Op de stand van ZO tijdens de Promotiedagen Noord-Nederland in MartiniPlaza staat ZO met 19 leden. Deze standhouders zijn:

• Alfa College
  • Bos Recycling
  • Bossers & Cnossen
  • Callvoip Telefonie
  • Croon, Wolter en Dros
  • Harrier Accountancy en bedrijfsadvies
  • Havik Auto
  • HOMIJ
  • Infotopics
  • Kumij
  • Kwint
  • Matthijssen-Ten Have Reclame
  • MRM professionals
  • OTP
  • OVM Group
  • PTB Transportmiddelen B.V
  • VDNK
  • Voys
  • Yspeert Advocaten

Locatie

De Promotiedagen vinden weer plaats in MartiniPlaza aan de Leonard Springerlaan in Groningen. Je vind ons bij standnummer 6043. Klik hier voor meer info over dit event.

Tijden

De beurs is geopend op beide dagen van 12.00 uur tot 22.00 uur. Kom langs en bezoek ons op de stand!

Gezamenlijke ledenborrel

Samen met de gemeente, bedrijvenvereniging VBNO, WEST en de GCC organiseert ZO een gezamenlijke ledenborrel op de Promotiedagen (tevens vervanging van het septemberevent). Deze borrel vindt plaats op woensdag 7 november, 16.30-18.00 uur. Locatie is bij onze stands in Expohal 1. Leden van de vereniging ontvangen hier een uitnodiging voor per mail.

Gratis toegangskaarten

Via ZO kun je heel eenvoudig gratis toegangskaarten downloaden. Klik hier voor deze kaarten en kom langs!