Bedrijvenvereniging Zuidoost op de Promotiedagen, wees welkom!

30-10-2021

Dit jaar besteden we in onze stand ook extra aandacht aan verduurzaming van ons bedrijventerrein. Je vindt mooie voorbeelden als ‘Driebond gaat voor Duurzaam’ en ‘Klimaatadaptatie Euvelgunne’.

Laat je inspireren door met onze partners Groningen Werkt Slim en Zero CO2 in gesprek te gaan. Meer informatie en aanmelden, klik hier: https://zeroco2.nl/promotiedagen/

Ledenborrel

Op de eerste beursdag, dinsdag 9 november, organiseren we om 16.30 uur een gezellige ledenborrel. Ben je erbij? Meld je dan aan via info@bedrijvenvereniging-zo.nl

Presentatie ‘What the Hack!’ door Maria Genova

Woensdag 10 november van 10:45 - 12:00 uur organiseert Bedrijvenvereniging West en BBOG een presentatie van Maria Genova over privacy en cybercrime.

Maria Genova heeft de boeken ‘Komt een vrouw bij de h@cker’ en ‘What the Hack’ geschreven. Zij is één van de meest gevraagde sprekers op het gebied van privacy, identiteitsfraude en computerbeveiliging.

Interessant? Wil je deze presentatie bijwonen? Meld je dan aan via: https://www.promotiedagen.nl/beursprogramma/maria-genova-what-the-hack/62/

Bereikbaarheid Promotiedagen

Rondom Martini Plaza zijn verschillende (weg)werkzaamheden. Kom daarom zo veel mogelijk met de fiets.

Of maak gebruik van de gratis pendelbussen en stap uit voor de entree!

Om jouw bezoek zo gemakkelijk mogelijk te maken zetten we in samenwerking met Groningen Bereikbaar speciale pendelbussen in. De pendelbus vertrekt elke 15 minuten vanaf P+R Hoogkerk en P+R Haren en stopt voor de ingang van Martiniplaza. De bussen rijden 9 en 10 november tussen 11:15 en 22:47 uur. Op P+R Haren en Hoogkerk vertrekt de pendelbus vanaf de bushalte.

Toegang en coronamaatregelen

Bezoekers kunnen naar de Promotiedagen op vertoon van een gedownloade entreekaart of een papieren relatiekaart. Daarnaast geldt een coronatoegangsbewijs verplichting. Bezoekers kunnen de volgende coronabewijzen gebruiken voor toegang, samen met een ID-bewijs: een vaccinatiebewijs, een herstelbewijs of een negatieve testuitslag via testen voor toegang. Bezoekers kunnen deze 3 mogelijkheden tonen via CoronaCheck.

Deze coronamaatregelen zijn op dit moment van toepassing. Deze kunnen echter nog veranderen. Check voor aanvang van het evenement of de maatregelen worden gewijzigd.

Download je toegangsbewijs hier https://www.promotiedagen.nl/toegangskaart/bedrijvenvereniging-zo/

We hopen jullie te zien, tot dan!