ZO word je lid

Lid worden van ZO is heel eenvoudig. Vul het aanmeldformulier op deze pagina in. Na je aanmelding krijg je een ontvangstbevestiging per mail van ons secretariaat. Vanaf dat moment word je opgenomen in de mailings en nieuwsberichten van ZO. Je bent er dan bijna! Het lidmaatschap van ZO geldt per kalenderjaar. De contributie bedraagt € 150,- per jaar exclusief btw.

Toegang tot afgesloten ledendeel

In de bevestigingsmail die je van ons ontvangt, staan ook de gegevens om jouw toegang tot het afgesloten ledendeel op onze website aan te vragen. Log snel in en vul de overige vereiste gegevens in, die je nodig hebt om je in te kunnen schrijven voor onze events. Zodra wij deze gegevens binnen hebben, ontvang je een factuur voor de contributie. Je lidmaatschap is dan compleet: maak snel volledig gebruik van alle voordelen van ZO!

Wie kan er lid worden van ZO?

Is je onderneming of organisatie gevestigd op het bedrijventerrein Zuidoost in de stad Groningen, en valt je bezoekadres onder de postcode 9723? Dan kun je lid worden van ZO.

Bedrijfsgebied ZO

Lidmaatschap beëindigen

Wil je je lidmaatschap beëindigen? Dat vinden we jammer, maar het kan natuurlijk. Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar, dus stuur je opzegging voor 1 december van het lopende jaar per mail aan het secretariaat van ZO (info@bedrijvenvereniging-zo.nl). Je ontvangt dan een bevestiging per mail en de vraag of je tot het eind van het jaar nog wel nieuws en uitnodigingen wilt ontvangen. Je ontvangt geen restitutie van de contributie.

Aanmeldformulier