Startontbijt Koploperproject

Informatiebijeenkomst

Deze activiteit is gesloten voor inschrijvingen.

Informatiebijeenkomst
28-01-2020
07.45 - 10.00 uur
3

Het Koploperproject Duurzaam Ondernemen Groningen gaat van los op Zuidoost! We beginnen met een startontbijt op dinsdag 28 januari voor de deelnemers bij Harrier. Er zijn nog plekken beschikbaar in het project: als je belangstelling hebt, neem dan even contact op met Irma Noorbergen (irma@bedrijvenvereniging-zo.nl).

• 7.45 uur  Inloop
  • 8:00 uur  Opening en welkom
  • 8:05 uur  Foto en persmoment
  • 8:15 uur  Koploper kennismakingsontbijt
  • 9:00 uur  Plenaire uitwisseling
  • 9:30 uur  Duurzame trends, jaarplanning en praktische informatie
  • 10:00 uur Afronding

Deelnemers Zuidoost

De volgende organisaties nemen deel aan het Koploperproject op Zuidoost:

• Effektief Groep
  • Bauhaus
  • Harrier
  • Roossien
  • Kwint Groep
  • Waterbedrijf
  • Donker Groen
  • Leerbouwen

Heb je ook belangstelling om aan te sluiten? Neem dan contact op met Irma Noorbergen van ZO (irma@bedrijvenvereniging-zo.nl of telefonisch via 06–111 44443).

Over het Koploperproject

Het Koploperproject biedt mkb-bedrijven en andere organisaties de kans om effectief en doelgericht duurzaam te ondernemen. Samen met andere vooruitstrevende bedrijven gaat je gedurende een klein jaar samen aan de slag om je organisatie toekomstbestendiger te maken.

De grondige en brede doorlichting met de DuOn-scan en de Milieubarometer levert een schat aan informatie op en een vernieuwende kijk op jouw organisatie, product- en dienstverlening en de omgeving. Op basis van de uitkomsten stel je een praktische duurzaamheidsagenda op en je leert om effectiever te communiceren over MVO.

Vragen?

Heb je vragen over het Koploperproject en eventuele deelname? Neem dan contact op met Irma Noorbergen van ZO (irma@bedrijvenvereniging-zo.nl of telefonisch via 06–111 44443).

Harrier

Verlengde Bremenweg 1
Plaats
Groningen
Naar de website

Irma Noorbergen
Mobiele telefoon
Log in om het telefoonnummer te zien.
Mail de contactpersoon