Nieuwe ledenborrel

05-02-2020
16.30-18.00 uur
12

ZO organiseert een event speciaal voor de leden die de afgelopen periode lid zijn geworden en voor nieuwe contactpersonen van bestaande leden. In 2020 nodigen we onze nieuwe leden uit voor een borrel op woensdag 5 februari bij MyOffice.

Info en gezelligheid

Tijdens dit event krijg je als nieuw lid of als nieuwe contactpersoon extra informatie over onze vereniging, over onze activiteiten. Ook is er uiteraard gelegenheid tot het stellen van vragen aan Harry Bouma (bestuurslid), Georgette Matthijssen (Ledenzaken en communicatie) of Nico Borgman (verenigingsmanager). En het is natuurlijk een ideale gelegenheid met een aantal van je nieuwe mede-leden kennis te maken tijdens deze ontspannen borrel!

Aanmelden

Alle nieuwe leden en alle nieuwe contactpersonen ontvangen van ons een uitnodiging voor dit event. Al langer lid maar wil je toch graag aanschuiven? Meld je dan hier aan.

Locatie

De locatie van deze borrel is het gezellige café bij MyOffice op de begane grond (na de hoofdingang direct rechts). Bij MyOffice is voldoende gelegenheid tot gratis parkeren.

Aanmelden

MyOffice