Kop soep bij standbeeld Thies Dijkhuis

05-03-2020
13.00-13.30 uur
8

Het bestuur van Bedrijvenvereniging Zuidoost en Het Groninger Landschap nodigen leden van ZO van harte uit om op donderdag 5 maart het die dag onthulde standbeeld van Thies Dijkhuis te bekijken onder het genot van een kop soep en een beker warme chocolademelk.

Veel leden zagen en groetten Thies tijdens hun lunchwandeling in of rond de boerderij en velen bewaren warme herinneringen aan dit markante lid van Zuidoost, aan wie we het behoud van de Hunzezone te danken hebben.

Tijdstip en locatie

Daarom bieden we een kop soep aan en een warme beker chocolademelk op donderdag 5 maart tussen 13 uur en 13.30 uur bij de oude boerderij van Thies en zijn familie waar het standbeeld komt te staan, de Euvelgunnerheem. Ook het Groninger Landschap, het bestuur van ZO en de familie van Thies zijn dan aanwezig.

Loop je langs?

Graag vernemen we even of je van plan bent langs te wandelen, zodat we kunnen zorgen dat er voldoende soep is. Geef je daarom op deze pagina uiterlijk vrijdag 28 februari.

Locatie

De locatie van het beeldje en de kop soep is De Euvelgunnerheem, Euvelgunnerweg 27 in Groningen. Hier is geen parkeerruimte, dus we raden aan elders te parkeren, langs te wandelen of op de fiets te komen.