Kick-off Zonnebootraces

Activiteit:

Informatie activiteit

Deze activiteit is gesloten voor inschrijvingen.

28-06-2018
18.00-21.00 uur
0

Op 29 en 30 juni doet het WK circus van de Zonnebootrace Groningen aan voor de derde race in het klassement. De wedstrijden worden georganiseerd door Stichting Solar Sport One. De stichting beperkt zich niet slecht tot CO2-neutraal varen op zonne-energie, maar participeert ook in sectorbrede initiatieven om duurzaamheid binnen bredere kaders te stimuleren. Vanuit die gedachte organiseert Van Wijnen Groningen, samen met Solar Sport One en Stichting New Energy Coalition, een inspirerende avond op 28 juni als kick-off van de Zonnebootraces. ZO draagt bij aan deze races middels het Fonds, en je bent als lid van ZO van harte uitgenodigd voor deze kick-off op 28 juni!

18.00 uur  Inloop met buffet
18.30 uur  Welkom door Remco Kouwenhoven, Van Wijnen Groningen
18.35 uur  Inhoudelijk programma, met oa. wethouder M. Gijsbertsen
20.00 uur  Borrel
21.00 uur  Einde programma

Locatie

De avond vindt plaats in de EnergyBarn op Zernike Campus Groningen (Zernikelaan 17). Hier is voldoende gelegenheid tot gratis parkeren.

Aanmelden

Als lid van ZO kun je je aanmelden voor deze bijeenkomst via Marlies Schipperheijn van het secretariaat van onze vereniging (info@bedrijvenvereniging-zo.nl).

EnergyBarn

Zernikelaan 17