Informatiebijeenkomst Koploperproject

20-11-2019
15.30-17.30 uur
0

Ben jij een ondernemer die graag het verschil wil maken? En wil je hierover graag geïnformeerd worden? Dan zijn we op zoek naar jou voor het Koploperproject ‘toekomstbesteding ondernemen’! Op woensdag 20 november organiseren we een informatiebijeenkomst over dit mooie project.

Wat is het Koploperproject?

Geld besparen door simpele energiebesparende maatregelen, duurzame instrumenten inzetten om de betekenis van je bedrijf te versterken, ondernemen met impact op basis van je imago. Zomaar een paar voorbeelden die deelname aan het Koploperproject al hebben opgeleverd. Het Koploperproject ‘toekomstbesteding ondernemen’ richt zich op bedrijven met minimaal 10 fte, die zich willen onderscheiden door duurzamer te ondernemen. Meer dan 350 bedrijven in het Noorden hebben hier al aan meegedaan.

Meedoen? En wat kost dat?

Als je mee doet met dit mooie project, dan wordt je begeleid door het deskundige Koploperteam. Je leert van de andere deelnemers, je krijgt diverse praktische tools aangereikt en je breidt je netwerk uit. Een unieke kans om met relatief weinig tijdsbesteding grotere stappen, lagere kosten en meer winst te maken door energiezuinig, circulair en maatschappelijk verantwoord te ondernemen. Deelname is voordelig, dankzij de ondernemersregeling van de provincie Groningen. Ook stelt het fonds ondernemend Groningen een voucher beschikbaar. Hierdoor betaal je zelf nog slechts €1.000,- voor deelname aan dit project.

Meer informatie vind je op:  www.koploperproject-groningen.nl

Wat zeggen ondernemers die al meedoen?

Ondernemer in de autobranche: “Onze belangrijkste reden om mee te doen is om naar buiten te treden hoe duurzaam wij eigenlijk al ruim 20 jaar werken.”

Ondernemer: “Het Koploperproject heeft me niet alleen bewust gemaakt van de impact die mijn bedrijf kan leveren, het leverde me ook nieuwe klanten op! Dubbel winst dus.”

Geïnteresseerd? Kom langs op 20 november!

Heb je interesse om mee te doen met dit project? Kom dan vooral langs op de inspiratiebijeenkomst op woensdag 20 november om vrijblijvend kennis te maken met het project. Directeur Michiel van der Stel, van het familiebedrijf de Van Ginkel Groep, met vestigingen in Hoogezand en Haaksbergen, is hierbij aanwezig en vertelt graag over wat deelname aan het Koploperproject hem en zijn bedrijf hebben opgeleverd.

Vragen?

Als je van tevoren vragen hebt, neem dan vast even contact op met Irma Noorbergen via irma@bedrijvenvereniging-zo.nl of telefonisch via 06–111 4444 3.

Meld je hier snel aan, wij zien uit naar je komst!

Met vriendelijke groet,
Bedrijvenvereniging Zuidoost, mede namens het Koploperteam

MyOffice

Winschoterdiep 50
Plaats
Groningen
Naar de website

Irma Noorbergen
Mobiele telefoon
Log in om het telefoonnummer te zien.
Mail de contactpersoon