Informatiebijeenkomst Klimaatbestrijding Euvelgunne

Activiteit:

Informatie activiteit

Deze activiteit is gesloten voor inschrijvingen.

28-06-2018
16.00-19.00 uur
0

De Bedrijvenvereniging Zuidoost werkt samen met de gemeente Groningen en de beide waterschappen aan maatregelen om de afvoer van regenwater van het bedrijventerrein Euvelgunne te verbeteren. De huidige situatie leidt tot wateroverlast op het bedrijventerrein en in de stad, en tot overbelasting van de rioolwaterzuivering Garmerwolde. Op korte termijn zijn maatregelen nodig.

In januari 2017 hebben wij u geïnformeerd over de start van het project ‘Klimaatbestendig bedrijventerrein Euvelgunne’. Inmiddels is het vooronderzoek afgerond en bereiden we de uitvoering voor. Wij willen u graag informeren over de stand van zaken en wat dit project voor uw bedrijf kan betekenen.

Tijdens de bijeenkomst geven we onder andere uitleg over de te nemen maatregelen en over de subsidieregeling die voor deelnemende bedrijven in het leven zal worden geroepen. We zorgen uiteraard voor een kopje koffie en een broodje.

Aanmelden

In verband met de catering stellen we het op prijs als u zich zou willen aanmelden. Maar ook als u op het laatste moment besluit om te komen bent u uiteraard van harte welkom.

Aanmelden kan tot 26 juni door een mail te sturen naar het secretariaat van Bedrijvenvereniging Zuidoost (info@bedrijvenvereniging -zo.nl).

Dennis Cooking Place

Stavangerweg 21-22