Fondslunch

Deze activiteit is gesloten voor inschrijvingen.

Fondslunch
26-02-2020
12.00-13.30 uur
18

ZO ontwikkelt voortdurend projecten met de gelden uit het Fonds Ondernemend Groningen. Denk bijvoorbeeld aan het Koploperproject, of het onderzoek naar de Scandinavische havens. Graag gaan we met jou als lid op zoek naar nieuwe plannen tijdens onze Fondslunch op woensdag 26 februari, 12.00-13.30 uur bij MyOffice: je bent van harte uitgenodigd!

Wat gaan we doen?

Het Fonds wil ondernemersverenigingen stimuleren en faciliteren bij het ontwikkelen van plannen die bijdragen aan een economisch gezonde en aantrekkelijke stad. Het team van ZO zal in deze informele lunchmeeting kort iets uitleggen over Het Fonds. Vervolgens zullen we in een brainstorm bekijken, welke plannen er leven en hoe we deze tot uitvoering kunnen brengen. We kijken er naar uit om te horen welke ideeën jullie hebben! Uiteraard zorgen we voor een broodje tijdens deze meeting.

12.00 uur  Ontvangst met lunch
12.10 uur  Welkom door ZO en toelichting op Het Fonds
12.25 uur  Ronde tafel brainstorm
13.00 uur  Plenaire samenvatting
13.30 uur  Einde bijeenkomst

Aanmelden

Graag ontvangen we je aanmelding uiterlijk donderdag 20 februari i.v.m. de catering. Je kunt je op deze pagina aanmelden.

MyOffice, zaal Honey

Winschoterdiep 50