Fondslunch

Activiteit: Fondslunch

Informatie activiteit

Deze activiteit is gesloten voor inschrijvingen.

Fondslunch
18-04-2019
12.00-13.30 uur
15

We hebben met de vereniging al veel mooie projecten kunnen doen met de gelden uit het Fonds Ondernemend Groningen (kortweg Het Fonds). Graag gaan we met jou als lid op zoek naar nieuwe plannen tijdens de Fondslunch op donderdag 18 april, 12.00-13.30  uur in Noorderpoort Euroborg: je bent van harte uitgenodigd!

Het Fonds wil ondernemersverenigingen stimuleren en faciliteren bij het ontwikkelen van plannen die bijdragen aan een economisch gezonde en aantrekkelijke stad. Het bestuur van ZO zal in deze informele lunchmeeting kort iets uitleggen over Het Fonds. Vervolgens zullen we in een brainstorm bekijken, welke plannen er leven en hoe we deze tot uitvoering kunnen brengen. We kijken er naar uit om te horen welke ideeën jullie hebben! Uiteraard zorgen we voor een broodje tijdens deze meeting.

12.00 uur  Ontvangst met lunch
12.10 uur  Welkom door ZO en toelichting op Het Fonds
12.25 uur  Ronde tafel brainstorm
13.00 uur  Plenaire samenvatting
13.30 uur  Einde bijeenkomst

Aanmelden

Graag ontvangen we je aanmelding uiterlijk 12 april i.v.m. de catering. Je kunt je hier online aanmelden via 'Mijn ZO'.

Lukt dit niet, mail dan even naar Marlies Schipperheijn van het secretariaat (info@bedrijvenvereniging-zo.nl).

Noorderpoort Euroborg, ruimte 'Sky High'

Boumaboulevard 113