Ervaar Groningen met the Grone

31-01-2020
13.00-18.00 uur
24 / 24

Ga mee met The Grone en ervaar Groningen én mede-ondernemers op een ontspannen reis op vrijdag 31 januari. Deze busreis door het Groninger landschap met zakelijk en cultureel programma, wordt georganiseerd door Bedrijvenvereniging WEST en Bedrijvenvereniging Zuidoost voor onze leden en relaties.

Programma

• 12.50 uur Verzamelen op opstapplek parkeerplaats bij Van der Valk hotel Hoogkerk
  • 13.00 uur Vertrek en een lunch in de bus. Nader kennismaken in de bus (interactief)
  • 13.45 uur Aankomst Verhildersum voor een kleine wandeling en een kop koffie met koek
  • 14.30 uur Vertrek richting Noordpolderzijl
  • 15.00 uur Even de dijk op en warme choco met rum bij 't Zielhoes
  • 15.30 uur Zakelijk programma in Eemshaven: Presentatie bij Groningen Seaports en TCNN m.b.t. innovatie en internationalisering Noord-Nederland. Borrel met hapjes
  • 17.00 uur Vertrek naar Groningen
  • 17.30 uur Aankomst Groningen

Opstapplek

De parkeerplaats van het Van der Valk hotel bij Hoogkerk.

Vol=vol: 24 plekken!

Voor ZO zijn er 24 plekken beschikbaar in de bus. Kun je je niet meer aanmelden omdat we vol zitten? Stuur dan even een mailtje aan Marlies Schipperheijn van het secretariaat (info@bedrijvenvereniging-zo.nl), dan zetten we je op de reservelijst. Als je je hebt aangemeld en je kunt toch niet mee onverhoopt, meld je dan even af zodat er iemand anders mee kan.

Over The Grone

The Grone is een prachtig vormgegeven en comfortabele touringcar. Waarbij de echte, fysieke wereld en multimedia zorgen voor een gecombineerde en overweldigende ervaring. Ga mee, stap in het gevoel en raak geïnspireerd. Reis door het verleden, het heden en de toekomst van Groningen. Zie prachtige landschappen, werelderfgoederen, nationale parken, structuren en gebouwen terwijl je verhalen en legendes ervaart die je nog lang zullen bijblijven.

Het is helaas niet meer mogelijk om u aan te melden voor dit evenement.

Wilt u op de reservelijst of heeft u een andere vraag? Stuur een bericht naar het secretariaat.

Groningen

Naar de website