E Waste challenge ism PreZero

28-10-2022
09:00 tot 15:00 uur
0

Bedrijven die gevestigd zijn op bedrijventerrein Zuidoost in Groningen worden van harte uitgenodigd om hun e-waste te verzamelen. Op 28 oktober organiseert afvalverwerker PreZero in samenwerking met Bedrijvenvereniging Zuidoost een e-waste inzamelingsactie. Bedrijven kunnen dan onder andere hun klein elektronisch afval gratis bij PreZero inleveren.

Goed doel
Aan de actie zit ook een uitdaging verbonden. Voor het aantal kilo’s e-waste dat wordt ingezameld, schenken Bedrijvenvereniging Zuidoost en PreZero een bedrag aan een goed doel. Dit jaar is dat Kids United: een contributievrije voetbalvereniging voor kinderen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking. Naast het reguliere G-voetbal bieden ze ook Frame-voetbal aan, waarbij kinderen met een (dorsaal) rollator kunnen voetballen. Zonder giften en sponsoring kan deze stichting hun belangrijke werk niet organiseren. Op de website is meer informatie te vinden, en de mogelijkheid om de organisatie te steunen.

PreZero

Gideonweg 3
Plaats
Groningen
Naar de website

Irma Noorbergen
Telefoon
Log in om het telefoonnummer te zien.
Mail de contactpersoon