Bijeenkomst BZO project

Activiteit: Informatiebijeenkomst

Informatie activiteit

Je moet ingelogd zijn om te kunnen inschrijven.

Informatiebijeenkomst
26-09-2019
Vanaf 15.30 uur
50

ZO organiseert een nieuwe bijeenkomst over het BZO-project op Zuidoost, speciaal voor stakeholders en belanghebbenden, op donderdag 26 september 2019. Tijdens deze bijeenkomst worden bevindingen en ervaringen binnen het project gedeeld en besproken.

Over het project

In het project BZO Community Flex wordt gekeken hoe de bedrijven onderling slimmer met hun elektriciteit kunnen omgaan. Het levert je als ondernemer een geldelijke besparing op. Dit wordt gerealiseerd door vraag en aanbod van elektriciteit op elkaar af te stemmen: binnen je bedrijf en tussen de bedrijven.

Bijeenkomst 26 september

Op dit moment zijn we al een tijdje bezig met het project en doen een aantal partijen mee. De reacties zijn positief en er is voor jou ook nog een mogelijkheid om deel te nemen. Om geïnteresseerden hierover te informeren, organiseren we een bijeenkomst  op donderdag 26 september (15:30 bij BidfoodOsloweg 17 Groningen) om de eerste resultaten over de energiebesparing van het project te bespreken.

We zullen stil staan bij wat het project tot nu toe heeft opgeleverd en wat het kan het nog meer opleveren. Het officiële programma volgt nog in een latere mail. Bij deze willen wij je graag uitnodigen voor dit evenement! Je kunt zich bij Saskia Gubler aanmelden via dit e-mailadres: saskia.gubler@enablemi.com

Bidfood

Osloweg 17