Bedrijfsbezoek Food and Motion

Activiteit: Bedrijfsbezoek

Informatie activiteit

Deze activiteit is gesloten voor inschrijvingen.

Bedrijfsbezoek
26-02-2019
16.30-18.30 uur
25

Wil je graag werken aan je gezondheid onder goede begeleiding? Neem dan deel aan het bedrijfsbezoek bij Food and Motion op dinsdag 26 februari! Food and Motion biedt diëtistische begeleiding, personal training en bedrijfsfitness op Zuidoost in Groningen.

Tijdens dit bedrijfsbezoek krijg je een rondleiding door dit bedrijf, een ‘actief’ voorproefje van alle sportieve mogelijkheden met aansluitend een netwerkborrel. Eigenaar Gustaw Kurkowski laat je letterlijk ervaren hoe goede, lekkere voeding je leefstijl en beweging kan ondersteunen. Tot slot heeft Food and Motion een speciale aanbieding voor jou als deelnemer aan dit bedrijfsbezoek, bedoeld voor jou en je collega’s…. Schrijf je dus snel in, want het maximum is 25 personen voor dit bedrijfsbezoek!

16.30 uur  Inloop en ontvangst door bestuur ZO
16.45 uur  Presentatie door Gustaw Kurkowski, eigenaar Food and Motion
17.00 uur  Rondleiding en aansluitend netwerkborrel
18.30 uur  Einde programma

Over Food and Motion

Geen saaie apparaten en maandenlang hetzelfde doen maar telkens uitdagende, leuke en doelgerichte trainingen met vrije gewichten en lichaamsgewicht.
Geen overdaad aan spiegels, studenten, opgeblazen kleerkasten en schaarsgeklede dames. Wel een privésetting met eensgezinde 30-40-50 plussers die net als jij slanker, fitter en sterker willen worden zonder gedoe.

Geen diëtist met overgewicht of slappe trainers maar begeleiding door representatieve (ervarings) deskundigen op het gebied van lichamelijke transformaties.

Food and Motion

Wasaweg 4-1