Bedrijfsbezoek De Verbinding

Activiteit:

Informatie activiteit

Deze activiteit is gesloten voor inschrijvingen.

05-06-2018
16.30-18.30 uur
0

Het bestuur van ZO nodigt je van harte uit voor een bedrijfsbezoek op dinsdag 5 juni aan De Verbinding, constructiebedrijf in hout en aluminium, waar de medewerkers bijna allemaal doof zijn. Zoals De Verbinding zelf stelt: maakt dat wat uit? Nee, eigenlijk niet. Want De Verbinding biedt klanten wat ze verwachten: hoge kwaliteit voor concurrerende prijzen. Ga dus mee en neem een kijkje achter de schermen bij dit bedrijf op Zuidoost.

16.30 – 16.45  Inloop en ontvangst door Harry Marissen, voorzitter ZO
16.45 – 17.15  Welkom en presentatie door Toine van Bijsterveldt, directeur
17.15 – 18.30  Rondleiding en aansluitend netwerkborrel

Aanmelden

Je kunt je aanmelden voor dit event door een mail te sturen aan het secretariaat (info@bedrijvenvereniging-zo.nl). Graag ontvangen we je aanmelding uiterlijk donderdag 31 mei 2018.

Over De Verbinding

De Verbinding is een constructiebedrijf in hout en aluminium. De onderneming biedt vast werk aan mensen met een lastige handicap: doofheid. Een werkomgeving waar doven elkaar verstaan en hun vakmanschap volledig tot zijn recht komt. Om de dove medewerkers goed werk te kunnen bieden, staat de klant centraal: als de klant bij De Verbinding koopt, hebben de mensen van De Verbinding werk. Dus is klanttevredenheid (kwaliteit, leverbetrouwbaarheid, prijs) voor hen het belangrijkst. Naast goede werkomstandigheden en, natuurlijk, een gezonde bedrijfsvoering, voor de continuïteit.

De Verbinding

Osloweg 31-35