Bedrijfsbezoek Century Autogroep

Activiteit: Bedrijfsbezoek

Informatie activiteit

Je moet ingelogd zijn om te kunnen inschrijven.

Bedrijfsbezoek
15-05-2018
0

Het bestuur van ZO nodigt je van harte uit voor een bedrijfsbezoek en netwerkborrel bij Century Autogroep, lid van ZO en partner in ons mobiliteitsplan, op dinsdag 15 mei 2018. Ben je erbij? Tijdens dit bedrijfsbezoek krijg je een rondleiding door dit bedrijf, met aansluitend een netwerkborrel.

Neem je buurman of buurvrouw mee!

We willen jullie als lid vragen om een ondernemer van het terrein mee te nemen naar dit event, zodat nóg meer ondernemers kennis kunnen maken met onze mooie vereniging!

16.30 uur Inloop en ontvangst door Harry Marissen, voorzitter ZO
16.45 uur Welkom en korte presentatie door Erik Meems, algemeen directeur van Century Autogroep
17.00 uur Rondleiding en aansluitend netwerkborrel
18.30 uur Einde programma

Aanmelden

Je kunt je aanmelden voor dit event door een mail te sturen aan het secretariaat (info@bedrijvenvereniging-zo.nl). Graag ontvangen we je aanmelding uiterlijk vrijdag 11 mei.

Over Century Autogroep

Met de dealerschappen van Audi, Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, ŠKODA, CUPRA en Kalkhoff e-bikes in combinatie met een eigen hypermoderne wasstraat, bedrijfswagenombouw-, verhuur-, lease- en schadetak, is Century sinds 1932 uitgegroeid tot een mobiliteitspartner met bijna 400 medewerkers verspreid over Groningen en Drenthe. Century biedt de particuliere en zakelijke rijder een totaaloplossing op het gebied van zijn mobiliteitswensen.

Oplossingen in mobiliteit

Century Autogroep is tevens partner in ons mobiliteitsplan. Zij leveren onder andere elektrische deelauto's. Laat werknemers zo veel mogelijk met het OV op de fiets naar het werk komen, en maak eenvoudig en goedkoop gebruik van de deelauto's voor de korte zakelijke ritten! Tijdens het bedrijfsbezoek komen deze mobiliteitsoplossingen aan bod.

Hoofdkantoor Century Autogroep

Century Audi, Bornholmstraat 23