Activiteit: ALV

Informatie activiteit

Deze activiteit is gesloten voor inschrijvingen.

ALV
13-05-2019
16.30-19.30 uur
0

Het bestuur van ZO nodigt je als lid of relatie van de vereniging van harte uit voor onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) op maandag 13 mei, vanaf 16.30 uur in het Hitachi Capital Mobility Stadion. Speciale gasten: wethouder Paul de Rook en tech savvy consultant Nynke Jongstra van Bossers & Cnossen. Uiteraard staat er ook een maaltijd voor je klaar, en is er voldoende gelegenheid om je medeleden te ontmoeten tijdens deze bijeenkomst.

Economische plannen nieuwe college

Wethouder Paul de Rook van Economische Zaken zal een toelichting geven op de economische plannen van het nieuwe college. Uiteraard is er gelegenheid je vragen te stellen.

Tech savvy

Nynke Jongstra, Tech-savvy consultant van Bossers & Cnossen zal ons vertellen wat 'tech savvy' inhoudt. Nynke: "Technologische veranderingen, duurzame inzetbaarheid en digitale geletterdheid. Hele belangrijke thema's, maar iets wat er vaak een beetje bij in schiet. Herkenbaar? Want waar vind je de tijd om je te verdiepen in nieuwe software?

Vanuit Bossers & Cnossen hebben wij een programma opgezet wat deze drie thema's behandelt en jou en je bedrijf helpt keuzes te maken voor de toekomst.

Tijdens een korte presentatie zullen wij je uitleggen wat tech-savvy nou precies inhoudt, hoe het voor jou van belang kan zijn, en welke keuzes je hier in kan maken."

16.30 uur  Inloop
16.45 uur  ALV
17.45 uur  Korte pauze
17.55 uur  Nynke Jongstra (Bossers & Cnossen) over Tech-savvy
18.10 uur  Paul de Rook over economische plannen nieuw college
18.30 uur  Borrel en aansluitend dinerbuffet
19.30 uur  Einde programma

Aanmelden

Graag ontvangen we je aanmelding uiterlijk maandag 6 mei i.v.m. de catering. Wil je een introducé meenemen? Dat kan! Als lid kun je je hier aanmelden via 'Mijn ZO'. Niet-leden kunnen zich aanmelden door een mail te sturen naar Marlies Schipperheijn van het secretariaat (info@bedrijvenvereniging-zo.nl).

Documenten

Documenten voor de ALV kun je hier downloaden. Let op: het jaarverslag wordt uitgereikt in magazinevorm op de vergadering, uitprinten is dus niet nodig.

FC Groningen, Marne Restaurant

Boumaboulevard 41