AFGELAST Algemene Ledenvergadering

ALV

Deze activiteit is gesloten voor inschrijvingen.

ALV
11-05-2020
16.30-19.30 uur
0

UPDATE 30 MAART - Door de coronapandemie moet het bestuur van ZO de Algemene Ledenvergadering (ALV) die gepland stond op maandag 11 mei, cancellen. De komende tijd wordt aan de hand van de ontwikkelingen bekeken of de ALV in het najaar opnieuw kan worden ingepland.

Het bestuur van ZO nodigt leden en relaties van de vereniging van harte uit voor onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) op maandag 11 mei, vanaf 16.30 uur in MyOffice. Natuurlijk staat er ook een maaltijd voor je klaar, en is er voldoende gelegenheid om je medeleden te ontmoeten tijdens deze bijeenkomst.

Voorlopig programma

• 16.30 uur  Inloop ALV
  • 16.45 uur  ALV
  • 17.45 uur  Korte pauze
  • 17.55 uur  Vervolg inhoudelijk programma
  • 18.15 uur  Borrel en aansluitend dinerbuffet
  • 19.30 uur  Einde programma

Aanmelden

Graag ontvangen we je aanmelding uiterlijk maandag 4 mei i.v.m. de catering. Wil je een introducé meenemen? Dat kan! Je kunt je (en je eventuele introducee) hier op deze pagina aanmelden.

Locatie

De locatie van de ALV is in MyOffice (Winschoterdiep 50 in Groningen), zaal Gold. Loop via de hoofdingang rechtdoor voorbij de koffiebar: zaal Gold is de grote ronde zaal met houten bekleding aan buitenkant.

Er is ruim voldoende gelegenheid tot gratis parkeren bij MyOffice.

MyOffice, zaal Gold

Winschoterdiep 50